Saturday 17 May 2014

Shakle VS Kesuburan

Kebelakangan ini carian di Google berkenaan Shaklee dan Kesuburan melonjak melebihi 4000 carian sebulan. Bagaiamana kami tahu? Adalah rahsianya.

Ini menggambarkan kesedaran pengguna terhadap bagaimana supplement dan makanan tambahan membantu dalam mengatasi masalah kesuburan semakin meningkat.

MALANGNYA, kebanyakan pengedar Shaklee hanya mengambil sikap Generalized atau Pukul Rata terhadap masalah kesuburan ini. Hakikatnya, masalah kesuburan adalah isu paling sensitive dan amat ekslusif.

Terlalu banyak punca masalah kesuburan yang memerlukan penyelesaian berbeza antara seseorang individu dengan seorang individu yang lain. Kesimpulannya di sini ialah, setiap masalah adalah UNIK dan TIDAK BOLEH PUKUL RATA.

Contohnya adalah Set Kesuburan untuk pengguna yang mempunyai masalah berat badan berlebihan.


Dengan membuat anggapan bahawa mereka berkemungkinan menghidapi PCOS, jadi ini adalah gabungan produk untuk mereka. Cara pengambilan produk-produk tersebut sudah tentu tidak sama dengan cara pengambilan pengguna lain.

Jadi sudahkah anda faham mengapa kami tidak reveal cara makan secara terbuka? Kerana cara makan vitamin untuk dia sudah tentu tidak sama dengan cara makan untuk saya.

Dan jika kami dedahkan cara makan secara terbuka dan diambil oleh pengedar Shaklee yang tidak berapa faham, bukankah ini akan menganiaya pengguna yang dapat maklumat yang tidak tepat?

Kerana itu, dalam Shaklee ini, consultation adalah nilai sebenar dan bukannya produk yang anda boleh dapat dengan murah dari pengedar Shaklee lain. Dengan kami, harga yang kami berikan adalah harga yang bernilai sebenar.

Terima kasih kerana sudi membaca entri saya pada kali ini. Saya rasa kita semua boleh memikirkan mana pilihan yang paling baik untuk diri kita. Jadilah pengguna yang bijak. Pilihan berada di tangan anda.


Salam sayang dan jumpa lagi. 

Sms / WeChat /Line: 011-1168 4087
Email : setkurusbajet@gmail.com


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

No comments:

Post a Comment