Wednesday 14 May 2014

Set Shaklee Untuk Kulit | Set Jerawat Shaklee

Jerawat?! TIDAKKK!! Setiap orang pasti pernah mendapat jerawat, cuma bezanya teruk atau tidak saja. Alhamdulillah, ramai yang telah berjaya sembuh daripada masalah jerawat selepas mendapatkan khidmat kepakaran kami. Tahukah anda, lebih 90% remaja akan mengalami masalah jerawat!

Jenis-jenis Jerawat

Saya juga pernah mengalami masalah jerawat semasa zaman persekolahan dulu. Bahagian yang selalu timbul jerawat ialah di bahagian pipi, dahi, sekeliling mulut, dagu dan rahang. Yang paling sakit sekali ialah bila jerawat tumbuh dalam hidung. Memang azab sangat sampai hidung jadi merah, kadang-kadang kalau tersentuh sikit saja hidung pun boleh keluar air mata.

Jerawat

Memang teruk sangat masa tu sampai kadang-kadang ada jerawat yang keluar nanah dan darah. Bila keluar nanah tu memang rasa malu sangat terutama kalau masa itu berada di sekolah. Apa tidak, tudung sekolah kan warna putih, memang nampak ketara sebab nanah dan darah itu akan melekat pada tudung. Tangan ini pula jenis ‘gatal’, kalau ada masa terluang mesti gatal mahu memicit jerawat. Macam manalah tidak jadi parut kan. Kadang-kadang bila sentuh muka rasa macam kulit limau purut yang penuh dengan bonggol-bonggol itu.

Parut Jerawat
Ada kalangan kita yang mempunyai masalah jerawat di bahagian belakang badan. Setiap kali mahu baring pasti akan rasa azab sangat. Sakitnya tuhan sajalah yang tahu.

Jerawat Di Belakang Badan

Ramai di kalangan kita menggunakan barangan kosmetik untuk menutup parut-parut jerawat terutama di bahagian muka. Kadangkala kita tidak sedar bahawa ada di antara barangan penjagaan muka yang kita gunakan itu sebenarnya boleh menyebabkan keadaan kulit kita menjadi lebih teruk. Tidak salah untuk menggunakan produk penjagaan kulit, tetapi kita kena berhati-hati dalam memilih produk yang sesuai dengan jenis kulit kita. Kalau tersalah pilih, alamatnya kita akan menyesal di belakang hari.



Nasib baiklah masa dewasa ini, masalah jerawat sudah tidak seteruk masa zaman remaja dulu. Kalau ada pun sebiji-dua saja yang timbul. Adik-adik yang muda remaja sekarang ini pun mesti ramai yang mengalami masalah jerawat kan? Kerana itulah kami berada disini untuk membantu remaja-remaja di luar sana untuk sembuh dan bebas daripada masalah jerawat.



Sekiranya ada diantara anda yang mengalami masalah jerawat, atau mengenali sesiapa yang mempunyai masalah jerawat dan ingin membantu mereka, boleh menghubungi kami untuk mendapatkan khidmat perkongsian kepakaran kami. InsyaAllah, kami akan KONGSIKAN RAHSIA bagaimana individu lain berjaya sembuh daripada masalah jerawat yang bukan sahaja menyakitkan malahan juga memalukan itu.


Salam sayang dan jumpa lagi.


Sms / WeChat /Line: 011-1168 4087
Whatsapp : 018-242 3727
Email : setkurusbajet@gmail.com

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit



No comments:

Post a Comment