Sunday 18 May 2014

Set Shaklee Untuk Kolestrol

Ramai orang dewasa di Malaysia yang mempunyai masalah tahap KOLESTROL TINGGI dalam darah. Alhamdulillah, ramai yang telah berjaya mengawal dan menurunkan tahap kolestrol darah mereka selepas mendapatkan khidmat kepakaran kami.


Tubuh kita sebenarnya memerlukan kolestrol untuk membantu menjalankan fungsi-fungsi tertentu dalam badan. Badan kita hanya memerlukan jumlah kolestrol yang sedikit sahaja, namun gaya hidup yang kurang sihat menyumbang kepada pembentukan kolestrol yang lebih tinggi. Apa tidaknya, untuk sarapan sahaja kita sudah terbiasa untuk dengan nasi lemak, roti canai, dan sebagainya. Ini belum termasuk lagi dengan makanan fast-food yang lain.

Kolestrol sahaja sebenarnya tidak berbahaya, TETAPI kandungan kolestrol darah yang tinggi boleh mengundang pelbagai jenis penyakit seperti stroke dan serangan jantung serta menyumbang kepada penyakit kardivioskular yang lain. Harus diketahui bahawa serangan jantung merupakan pembunuh NO.1 di Malaysia.

>>Sila klik disini untuk info ringkas mengenai serangan stroke

Semua orang berpotensi untuk menghidap masalah kolestrol tinggi. Jangan ingat orang gemuk sahaja yang boleh dapat masalah ini. Orang yang kurus keding pun tidak terkecuali. Sebab itulah kami berada di sini untuk membantu mereka yang mempunyai masalah ini untuk mengawal dan menurunkan tahap kolestrol dalam darah.

Vitamin Shaklee yang kami cadangkan untuk Set Kolestrol ialah

Phytocol
Omega Plus
Garlic Complex
Vitamin E
Alfalfa

Harus diingat bahawa masalah ini tidak mempunyai symptom yang jelas. Mungkin ada diantara kita sekarang yang ada masalah tahap kolestrol tinggi tetapi tidak menyedarinya. Masalah ini hanya boleh dikesan melalui ujian darah. Berjumpalah dengan doctor anda sekarang untuk menguji tahap kolestrol anda.

Sekiranya anda menghadapi masalah tahap kolestrol tinggi atau sekiranya anda berpotensi untuk mendapat masalah ini, boleh menghubungi kami untuk mendapatkan khidmat perkongsian kepakaran kami. InsyaAllah, kami akan berusaha untuk membantu anda mendapatkan nilai hidup yang lebih baik dan tahap kolestrol yang lebih terkawal.

“Kehidupan Yang Sihat Adalah Pilihan. Pilih Untuk Sihat!”


Salam sayang dan jumpa lagi.

Sms / Whatsapp : 011-1168 4087 / 018-2423727
Email : setkurusbajet@gmail.com


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* Setiap artikel yang dituliskan adalah hasil daripada pembacaan penulis serta hasil pengalaman peribadi penulis dan pengalaman daripada pengguna produk yang dinyatakan dalam artikel. 

No comments:

Post a Comment