Monday 19 May 2014

Set Gout Shaklee Untuk Wanita Menopos

Majoriti orang yang menghidap gout adalah kaum lelaki. Jarang sekali kita mendengar kaum wanita yang menghidap gout ini. Tahukah anda bahawa wanita menopous lebih cenderung untuk mendapat masalah penyakit gout ini?


Ibu kepada sahabat saya merupakan seorang penghidap gout. Apabila disahkan menghidap gout oleh doctor, beliau terpaksa tinggal di hospital berhari-hari lamanya kerana keadaan beliau yang agak kritikal. Doctor terpaksa melakukan beberapa ujian untuk memastikan organ-organ dalaman yang lain tidak terjejas kerana kandungan asid urik dalam badan yang agak membimbangkan. Setelah dibebaskan daripada hospital, beliau terpaksa menggunakan kerusi roda untuk beberapa hari kerana keadaan kaki yang masih lagi bengkak dan sukar untuk bergerak.

Mahukah kita menjadi seperti ibu kawan saya ini? Bagaimana pula dengan ahli keluarga kita serta orang-orang terdekat kita iaitu ibu, nenek, makcik dan sebagainya? Sanggupkah kita membiarkan sahaja mereka tanpa memberikan apa-apa bantuan sedangkan kita sebenarnya mampu untuk menolong mereka?

Gout ini adalah sesuatu yang amat menyakitkan. Pengalaman dengan ayah sendiri yang juga seorang penghidap gout telah menyedarkan saya tentang betapa seriusnya penyakit gout ini. Setiap kali gout menyerang, air mata saya akan menitis kerana melihat betapa azabnya kesakitan yang terpaksa ditanggung oleh ayah.

Jadi, apa tunggu lagi. Jangan bertangguh, bertindaklah sekarang. Jangan nanti bila sudah diserang gout baru rasa menyesal. Lebih baik mencegah daripada mengubati. Harus diketahui bahawa penghidap gout terpaksa bergantung seumur hidup dengan ubat untuk menurunkan tahap asid urik dalam badan.


Kami menawarkan Set Gout Shaklee yang lengkap untuk mencegah dan mengawal penyakit gout anda. Hubungi kami untuk mendapatkan khidmat perkongsian kepakaran kami  dan kami akan kongsikan bagaimana wanita lain berjaya mencegah dan mengawal masalah gout yang membimbangkan ini. 

Salam sayang dan jumpa lagi. 


Sms / Whatsapp : 011-1168 4087 / 018-242 3727
Email : setkurusbajet@gmail.com

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit


No comments:

Post a Comment