Wednesday 4 June 2014

Sumber Tenaga Semasa Berpuasa | Set Berpuasa Shaklee

Ramadhan sudah dekat. Tak sampai sebulan saja lagi. Puasa tahun lepas pun masih ada lagi yang belum qada’. Bukan tidak mahu ganti puasa tapi selalu terlepas untuk bersahur. Tambahan pula ada penyakit gastrik. Akibatnya tidak dapat bertahan sampai petang.

Mesti ada rakan-rakan di luar sana yang mengalami perkara sama kan. Lebih-lebih lagi sekarang ini semua orang tengah berlumba-lumba untuk menghabiskan kerja-kerja yang bertimbun sebelum tibanya bulan puasa. Cikgu-cikgu sekolah mesti tengah sibuk menanda kertas exam yang baru saja berlalu. Maklumlah, semester pertama sekolah baru habis. Yang bekerja di pejabat pula mesti tengah berusaha untuk menyiapkan kertas-kertas kerja dan projek-projek tertangguh.

Pendek kata semua orang dengan tugasan masing-masing yang tidak pernah nak habis. Jadi memang patutlah kalau berpuasa tanpa bersahur, susah nak bertahan sampai petang kan. Apa kata anda cuba Set Berpuasa Shaklee yang kami tawarkan. Set ini mengandungi nutrient lengkap yang memberikan anda tenaga berterusan sepanjang hari.


Tidak perlu risau lagi walaupun tidak sempat menyediakan makanan untuk sahur. Hanya perlu bancuh dan minum sahaja. Set ini cukup untuk tempoh 2 bulan. Maknanya, kalau anda membelinya sekarang ianya akan bertahan sampai tibanya bulan Ramadhan. Berbaloi bukan?

Salam sayang dan jumpa lagi

Sms / Whatsapp: 011-1168 4087 / 018-242 3727
Email: setkurusbajet@gmail.com

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment