Thursday 5 June 2014

Set Berpuasa Untuk Ibu Menyusu Badan | Set Ramadhan Shaklee

Menjelang Ramadhan ini majority ibu-ibu yang menyusu badan akan rasa risau dan khuatir susu mereka akan merudum ketika berpuasa. Apatah lagi jika ini adalah merupakan pengalaman pertama menyusu bayi di bulan puasa.

Bermacam-macam persoalan dan kerisauan yang akan timbul. Risau susu badan jadi kurang. Risau baby tidak kenyang. Risau tidak tahan berpuasa sehari kerana menyusu badan dan banyak lagi kerisauan lain.

Rasanya kita semua tahu bahawa untuk penghasilan susu badan yang optimum, badan memerlukan bekalan air yang mencukupi di samping nutrient-nutrient lain yang penting untuk tumbesaran bayi. Ibu mana yang tidak risau kalau bayinya tidak cukup zat.

Alhamdulillah, ramai ibu-ibu yang menyusu badan berpuas hati setelah mengamalkan pengambilan Set Berpuasa Untuk Ibu Menyusu. Walaupun berpuasa susu badan tidak berkurangan dan badan kekal bertenaga sehingga tibanya waktu berbuka puasa. Malah ibu-ibu juga mampu menyediakan stok susu untuk bayi.


Set Berpuasa Untuk Ibu Menyusu ini mampu membekalkan tenaga yang cukup sepanjang hari disamping membekalkan nutrient penting yang diperlukan oleh badan dan memastikan badan sentiasa terhidrasi walaupun ketika berpuasa. Set ini juga boleh berfungsi sebagai 'milk booster' tetapi dengan syarat, ibu-ibu kena mengikuti jadual pemakanan produk serta tips-tips merangsang pengeluaran susu badan yang akan kami berikan.

Encik-encik suami di luar sana, apa kata anda belikan Set Berpuasa Untuk Ibu Menyusu ini untuk isteri tercinta. Tak kesian ke dengan isteri-isteri anda? Sudahlah seharian berpuasa, kena menyusukan anak pula. Tambahan lagi jika isteri anda bekerja. Kalau hari-hari biasa pun sudah penat, apatah lagi kalau semasa berpuasa. Mesti berganda-ganda lagi kepenatannya. Fikir-fikirkanlah.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Set Berpuasa Untuk Ibu Menyusu ini, anda boleh menghubungi kami dan kami akan kongsikan rahsia dan tips-tips bagaimana ibu-ibu menyusu yang menggunakan produk ini mampu menyempurnakan ibadah puasa sebulan dan kekal bertenaga sepanjang hari walaupun terpaksa menyusukan bayi mereka. 


Salam sayang dan jumpa lagi.

Sms / Whatsapp: 011-1168 4087 / 018-242 3727
Email: setkurusbajet@gmail.com

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Setiap artikel adalah hasil pembacaan daripada penulis serta hasil daripada pengalaman peribadi oleh penulis sendiri dan testimoni daripada pengguna yang menggunakan produk seperti yang dinyatakan dalam artikel.

* These statements have not been evaluated by the Ministry of Health of Malaysia (KKM).

No comments:

Post a Comment