Tuesday 17 June 2014

Performance Drink VS Isotonic Drinks

Selepas bersukan, kita biasanya akan mengambil minuman isotonik seperti 100plus, Revive dan sebagainya.

Minuman isotonik ini sangat penting untuk mengembalikan semula cecair yang hilang semasa bersukan.

Malangnya kebanyakan minuman isotonik yang dijual di pasaran mempunyai kandungan gula yang sangat tinggi, sehingga boleh membahayakan kesihatan kita. Malahan, kerajaan Arab Saudi telah MELARANG PENJUALAN minuman isotonik ini di negara mereka.

Larangan Jual Minumn Isotonik

Klik untuk ke link Larangan Menjual Minuman Isotonik Di Arab Saudi 


Ramai yang telah beralih dari minuman Isotonik ke PERFORMANCE DRINK Shaklee. Ianya bukan sahaja menghidratkan badan dengan cepat malah mampu menghalang kehilangan air daripada badan.


Walaupun supplement ini bersifat isotonic tetapi sangat berbeza daripada minuman isotonic yang dijual dipasaran kerana kandungan gula yang rendah dan tidak berkarbonat.

Performance Drink ini bukan hanya untuk mereka yang aktif bersukan. Ianyanya juga sesuai untuk semua orang termasuklah kanak-kanak, orang dewasa, lelaki, wanita dan juga warga emas, malah Performace Drink ini merupakan sebahagian daripada Set Berpuasa Shaklee.  

Para ibu yang menyusukan anak juga amat sesuai untuk mengambil Performance Drink kerana produk ini akan memastikan para ibu sentiasa terhidrasi dan memastikan pengeluaran susu yang berterusan walaupun ketika sedang berpuasa.

Sila Klik Di Sini Untuk Set Berpuasa Shaklee Untuk IbuMenyusukan Bayi 


Sila Klik Di SIni Untuk Set Berpuasa Shaklee 


***********
Terima kasih kerana membaca entri kali ini. Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Performance Drink Shaklee ini atau anda berminat untuk mendapatkan produk-produk lain daripada Shaklee, hubungi kami melalui nombor telefon atau alamat emel seperti yang tertera di bawah. Kami akan memberikan jadual pemakanan vitamin yang EKSLUSIF untuk anda serta tips-tips berkaitan. Anda juga akan mendapat jemputan untuk menjadi ahli group Facebook yang khas untuk pelanggan kami sahaja.

Salam sayang dan jumpa lagi.

Sms / Whatsapp: 011-1168 4087 / 018-242 3727
Email: setkurusbajet@gmail.com

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Setiap artikel adalah hasil pembacaan daripada penulis serta hasil daripada pengalaman peribadi oleh penulis sendiri dan testimoni daripada pengguna yang menggunakan produk seperti yang dinyatakan dalam artikel.

* These statements have not been evaluated by the Ministry of Health of Malaysia (KKM).

No comments:

Post a Comment