Sunday 6 July 2014

Promosi Vivix Julai 2014

Promosi VIVIX yang ditunggu-tunggu akhirnya telah tiba.

Jangan lepaskan peluang anda kerana promosi ini TERHAD untuk bulan Julai 2014 sahaja! Beli Vivix daripada kami sekarang dan anda akan mendapat hadiah istimewa daripda kami.


Beli 2 set Vivix dan anda akan mendapat keahlian PERCUMA Shaklee seumur hidup. Dengan menjadi ahli Shaklee anda bukan sahaja dapat menjimatkan wang malah banyak lagi manafaat lain yang anda akan terima.

Vivix sesuai untuk diambil oleh hampir semua golongan masyarakat.

Mereka yang mempunyai pelbagai masalah kesihatan seperti diabetes (kencing manis), strok (angin ahmar), tekanan darah tinggi, penyakit jantung, masalah mata, SLE, kanser dan sebagainya amat digalakkan untuk mengambil Vivix.

Bagi Perokok Tegar yang ingin berhenti merokok atau mereka yang mementingkan penampilan dan ingin kelihatan Awet Muda atau mereka yang mahukan penjagaan kesihatan secara menyeluruh juga disarankan untuk mengambil Vivix.

MENGAPA Vivix? Sebab Vivix BUKAN ubat tetapi hanyalah supplement semata-mata. Oleh itu tiada kesan sampingan malah anda akan TERPAKSA sihat setelah mengamalkan Vivix ini. 

Rebutlah peluang ini sekarang. Anda pasti akan menyesal jika terlepas peluang ini. Ramai yang telah menggunakan Vivix dan semuanya sangat berpuas hati. 

Terima kasih kerana membaca entri kali ini. Hubungi kami jika anda berminat untuk mendapatkan suplement Vivix ini dan juga produk Shaklee yang lain melalui nombor telefon atau emel seperti yang tertera di bawah. Setiap pembelian daripada kami akan melayakkan anda untuk mendapat konsultansi berkaitan nutrisi yang ekslusif daripada kami.

Salam, sayang dan jumpa lagi.

Sms / Whatsapp: 018-242 3727 / 011-1168 4087
Email: setkurusbajet@gmail.com

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Setiap artikel adalah hasil pembacaan daripada penulis serta hasil daripada pengalaman peribadi oleh penulis sendiri dan testimoni daripada pengguna yang menggunakan produk seperti yang dinyatakan dalam artikel.

* These statements have not been evaluated by the Ministry of Health of Malaysia (KKM).

No comments:

Post a Comment